CRM

Jednoduše a přehledně s moduly, které využijete:

  • Subjekty a jejich střediska
  • Osoby
  • Přílohy v elektronické podobě a skomentářem
  • Projekty a podprojekty
  • Aktivity
  • Wikipedie
  • Moje firma – zaměstnanci, střediska

Výhody?

  • Jednoduché ovládání je ve všech modulech stejné.
  • Důraz na zpracování kontaktů a hledání souvislostí v uložených datech.
  • Vytváření vazeb mezi informacemi (dokument propojený současně s firmami, osobami, projekty).
  • WIKI pro ukládání myšlenek, návodů, hierarchické členění.
  • Globální prohledávání ve stylu Google (jedno pole pro výraz … však ono to něco najde).
  • Návrat k rozpracovaným formulářům, zavřete-li omylem prohlížeč.
  • Víceuživatelská a vícejazyčná aplikace.
  • Data uložená v SQL.
  • Snadné rozšíření o nové moduly a funkce (systém používá workflows) ... i jako virtuální pronajímané řešení.

formulář pro změnu údajů subjektu přihlášení k ústředně

Napojení na ústřednu a call centrum?

  • Přímé vytáčení kontaktů z CRM.
  • Funkce „Kdo mi volá?“ - otevře kartu volajícího nebo založí novou kartu.
  • Přihlášení a odhlášení z call centra, identifikace klapky podle uživatele.

Historie produktu

Systém jsme vyvinuli pro vlastní potřebu, nevyhovovala nám volně dostupná řešení bez podpory nebo drahé, funkcionalitou nabité produkty.

Stanovili jsme si základní kriteria: potřebujeme něco jednoduchého, co se nemusíme příliš učit a co nezapomeneme ovládat, když to nějakou dobu nepoužijeme. Všechny informace musí být dostupné z jednoho místa, je jedno, jestli postupujeme od osoby k subjektu, projektu, aktivitě nebo opačně. Kontakt musíme rychle najít i podle telefonního čísla osoby, se kterou právě mluvíme.

Záměr se nám podařilo splnit. Další věc, kterou jsme zavedením CRM vyřešili: evidence dokumentů v elektronické podobě. Znáte to, někdo to má na disku v nějakém adresáři, ale neví se kdo a když už se to ví, tak se to zase nemůže najít; a taky se neví, jestli ta informace v dokumentu nakonec je.