TELEFONNÍ ÚSTŘEDNA
S MODULY PRO PŘÍCHOZÍ I ODCHOZÍ
CALL CENTRUM
Český produkt dodávaný samostatně nebo jako virtuální řešení.
OPERÁTORSKÁ KONZOLE
pro práci v příchozím i odchozím
CALL CENTRU
Historie komunikace, změškané hovory, poznámky k hovorům, kategorizace hovorů, otevírání kontaktu v CRM, chat mezi operátory.
SPRÁVCOVSKÁ KONZOLE
pro kontrolu provozu operátorů a ústředny
CALL CENTRA
Obsazení vstupních linek, spojené hovory, fronty call centra, panel spojovatelky.
WEBOVÉ ROZHRANÍ
pro přístup k informacím o hovorech a pro
KONFIGURACI SYSTÉMU
Obsazení vstupních linek, spojené hovory, fronty call centra, panel spojovatelky.
MANUÁLNÍ A PREDIKTIVNÍ DIALER
Kampaně příchozího i odchozího call centra, aktivní telemarketing, statistiky, importy/exporty do MS Excel, statistiky.
CENTRALIZOVANÁ SPRÁVA KONTAKTŮ
14. 1. 2020
Máte-li kontakty v MS Excelu, můžete je nahrát do kampaně manuálního nebo prediktivního dialer a zde je pak spravovat – aktualizovat informace, sledovat komunikaci přes telefon i SMS, spravovat objednávky.