Novinky

Hovory s operátory call centra mohou být nahrávány. Každou takovou nahrávku může systém SEVIO zaslat v reálném čase v binární podobě na JSON Api rozhraní…

Více

Systém SEVIO můžete použít ke sběru informací o volajících i v příchozím call centru. Například: při zavolání na Vaši INFO linku se operátorovi zobrazí prázdný kontakt…

Více

I v průběhu kampaně manuálního nebo prediktivního dialeru můžete libovolně měnit znění a pořadí otázek call scriptu nebo doplňovat a mazat otázky…

Více

V případě, že se volající nedovolá nebo čeká na telefonu příliš dlouho, umožní mu systém SEVIO zaznamenat přání, aby mu call centrum zavolalo zpět

Více

Je-li volající spokojen s operátorem, se kterým právě hovořil, systém SEVIO umožňuje volajícímu tuto skutečnost do systému zaznamenat a při příštím zavolání jej na stejného operátora opět spojit

Více

Při práci s kontaktem v kampani manuálního dialeru (odchozí nebo příchozí call centrum) mohou být informace zaznamenané do formuláře kontaktu v průběhu hovoru…

Více

Pomocí konzole Agent může být ke každému zmeškanému hovoru přiložen komentář (např.: nezvedá telefon, dočasně nedostupný a pod.), který uvidí i ostatní operátoři

Více
29. 07. 2016Nové JSON Api

Implementovali jsme do SEVIO CALL CENTRUM nové JSON API rozhraní, které značně ulehčuje propojení telefonní ústředny s Vaším CRM systémem a které v první řadě podporuje důležité funkce…

Více

Navázali jsme dohledávání informací o kontaktech kampaní manuálního a prediktivního dialeru SEVIO na Administrativní registr ekonomických subjektů Ministerstva financí…

Více

Při práci v příchozím call centru je možné naplánovat si pomocí komponenty SEVIO Agent a SEVIO WEB odchozí hovor s volajícím, libovolně čas upravovat…

Více

Z formuláře kontaktu manuálního nebo prediktivního dialeru je možné se okamžitě dostat na celý seznam hovorů v CDR, přehrát si libovolnou nahrávku hovoru…

Více

Správce call centra může hodnotit operátory poslechem hovorů on-line nebo poslechem nahrávek hovorů svá hodnocení zapsat k záznamu hovoru přímo…

Více

Přidali jsem nové statistiky hovorů. Přepracované interaktivní grafy s možností přímého uložení do souboru jako obrázek, export dat a automatická obnova…

Více

Ovládat webové rozhraní SEVIA nebylo nikdy jednodušší. Grafické rozhraní, které jsme použili a do kterého jsme SEVIO přepsali, využívá prostředí pro profesionální…

Více

V SEVIO WEB rozhraní je nyní možné brouzdat v hovorech pomocí prokliků, orientovat se v hostorii hovorů konkrétního volajícího a z přehraných nahrávek evidovat jeho požadavky…

Více

Nová funkcionalita v SEVIO CALL CENTRUM umožňuje inteligentně přepínat mezi dvěma telefony jednoho operátora call centra podle toho, na kterém telefonu se…

Více

Do konfigurace kampaní SEVIO dialerů (manuálního i prediktivního) jsme doplnili možnost přejmenovat jednotlivá pole kontaktu, zakázat jejich editaci a ovlivnit…

Více

Doplnili jsme do položek kontaktu manuálního a prediktivního dialeru nová pole, rozšiřující paletu informací, které lze u kontaktu vést. Nová pole můžete…

Více

V kampaních SEVIO dialerů (manuálního i prediktivního) je nyní možné formou grafů zobrazovat statistiky provolaných kontaktů podle atributů…

Více